2021. május 28., péntek

Siemens Nixdorf Scenic Mobile 800 Laptop Pentium II 300Mhz 256 Mb memória eladó - Jelenlegi ára: 100 000 Ft

Eladó egy Siemens Nixdorf oldtimer laptop, működőképes kiváló állapotban, rengteg tartozékkal, dokkolóval, hordtáskával, Windows 98 rendszerrel, egy csomó minden van hozzá, de néhány dologról azt sem tudom, mi lehet : ),  3com LAN PC Card, Cisco Aironet Wireless Adapter, ExpressCard/34 to PCMCIA adapter, USB LAN adapter, driver CD-vel, Siemens Wireless adapter I-Gate 11 M, CF card adapter for PCMCIA, benne 16Gb 133x Kingston Elite Pro kártya, működik, és használni is tudja. Tartozék 3 db biztonsági chipkártya, CD rom, Floppy, gyári tápegység, a biztonsági kód : a gépben lévő : 12345678, a többi is működik, leírtam külön a használatukat. Az akkumulátor töltődik, de hát teljesen feltöltve is csak 1 órát tud, de ebben a korban már az is tiszteletre méltó, hogy ilyen sokáig bírja. Én egy német barátomtól kaptam, de hamar rájöttem, hogy  semmire sem tudom használni, ezért beraktam 20 évvel ezelőtt egy szekrénybe, és ott pihent, néha elővettem, feltöltöttem, aztán egyszer ráraktam egy win98-at, mert azt még elbírta, de ezzel ennyi volt. Nem használatra árulom, hanem gyűjtőknek, múzeumoknak, muzeális, ritka értéke nagyon magas, működőképes darabok már nem találhatók. Gyártási éve 1998, processor Intel Pentium II 300MHz, grafika 1024x768 LCD TFT , nem rossz, a memória egészen 512 Mb-ig bővíthető! akkoriban ez csúcsteljesítmény volt. Különlegessége, hogy a billentyűzet kivehető, és méterekről is működk, a kijelzőn látható a töltöttsége, a merevlemez használata, a hálózati csatlakozás, meg valami zár, nem tudom mi lehet. A bennelévő akku sokáig bírja, és bekapcsoláskor automatikusan töltődik. Külsőleg : a gép alja aluminium öntvény! a felnyitható kijelző műanyag, és egyszerűen levehető! mindössze alatta két oldalon ki kell húzni a bordás burkolatot, visszafelé bekattan, és ennyi. Oldalt egy kis ventillátor látható, a dokkoló állomás acél alapon aluminíum lemez, a gépre rátolható, csatlakozások ezután a következők : 1 LPT párhuzamos nyomtató port, 1x RS323 soros port, 1x Svideo, 1x monitor, 2 db USB, 1x tápegység, 2x PCMCIA, egér, fejhallgató, mikrofon, egy game joystick, kulccsal zárható, szerencsére nyitva van, mert kulcs az nincs hozzá. Az ára a ritkaságát, és muzeális értékét tükrözi, nem alku tárgya, én tudok várni, akár sok évig, az ár csak növekedni fog, később még drágább lesz. Köszönöm érdeklődésüket, bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, sikeres vaterázást!

Jelenlegi ára: 100 000 Ft
Az aukció vége: 2021-05-28 14:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése