2016. március 28., hétfő

SONY XPERIA L okostelefon Vodafone-os - Jelenlegi ára: 300 Ft

A telefont majdnem 2 éve vásároltam, kifogástalanul működik, de sajnos leejtettem, és az üvege betörött. Ettől függetlenül használható, ezenkívül csak apróbb esztétikai hibái vannak. Az akkuja újszerű állapotban van, köszönhetően annak, hogy nem nyomogattam állandóan, mint az átlag h*lyegyerekek, illetve csak akkor volt rajta bekapcsolva a net, amikor használtam is. Soha semmilyen frissítést nem töltöttem rá, és egyéb felesleges dolgokat sem, valószínűleg emiatt nem is volt soha semmi bajom vele, és nem is adnám el, ha nem ejtettem volna le. Még garanciális 2 hétig, nem mintha ez bármit számítana : ). A képen látható, összes gyári tartozékkal, kibontatlan head settel.
Futárköltség 900Ft.
Felesleges kérdések helyett:
-figyelmesen olvasd el a terméklapot!
-nézd meg rendesen a képeket!
-olvasd el az i+ oldalamat!
-több termék vásárlásakor természetesen c! sak egy postaköltséget kell fizetni!
Csere, utánvétel, és alku kizárva!
Érdemes megnézni egyéb termékeimet, és elolvasni az i+ oldalamat!


Jelenlegi ára: 300 Ft
Az aukció vége: 2016-04-06 00:05 . SONY XPERIA L okostelefon Vodafone-os - Jelenlegi ára: 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése